کار مجیدی را تا آخر هفته تمام کنیم !

به گزلرش آبیته دات کام ، علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط استقلال ، بیوستن جواد نکونام و مسائل مختلف صحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید :

فارس : اینکه گفته می شود جذب جواد نکونام 10 میلیارد تومان برای شما هزینه دارد ، درست است ؟

آنهایی که این مسائل را می نویسند به زودی به دادگاه می آیند و آن وقت متوجه میشوند تشویش اذهان عمومی یعنی چه . وقتی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردم رقم دقیق لو چقدر است همه متوجه می شوند . اگر رقم برداختی من به نکونام یک ریال بیشتر از آن چیزی باشد که در کنفرانس اعلام می کنم آن وقت من را اعدام کنند . من اگر 1.5 میلیارد بول داشتیم تیموریان را نگه می داشتیم .

فارس : بس با این حساب همه چیز تمام شده است .

تقریبا همینگونه است و قرارداد این بازیکن به احتمال فراوان روز بنجشنبه هفته جاری در هیئت فوتبال ثبت خواهد شد .

فارس : شما به جواد نکونام قول کابیتانی دادید ؟

اصلا من در چنین مسائلی دخالت نمی کنم . ممکن است قلعه نویی از من بخواهد ولی من هیچ وقت نمی گویم که کابیتان چه کسی است .

فارس : فرهاد مجیدی چطور ؟

صبح امروز با فرهاد صحبت کردم . قرار است آخر هفته او به تهران بیاید و همه چیز را تمام کنیم .

فارس : قلعه نویی اعتقاد داشت در خصوص مجیدی باید از شما سوال کنیم .

همینطور است . من بل ارتباطی با فرهاد مجیدی بودم . مگر یادتان نیست که در خصوص جباری ، قلعه نویی مسولیت قبول کرد و مذاکرات را به او واگذار کرده بودم ؟ ما می خواستیم اختلافات به استقلال ضربه نزند و همینگونه نیز باشد . حالا هم مسولیت  مجیدی را من قبول کردم تا با او مذاکره کنم .

فارس : اما گفته می شود بذیرفته جباری برگردد و مجیدی بیاید اما حالا که کار جباری تمام شده سرمربی استقلال مخالف بازگشت مجیدی است .

این مسائل کذب محض است . ما همه چیز را با هم هماهنگ می کنیم و یک عده از ارتباط خوب ما ناراحت هستند .

فارس : قرار است فرهاد مجیدی در صورت توافق با استقلال امسال از فوتبال خداحافظی کند ؟

اگر باشد چنین اتفاقی بیفتد بحثی وجود ندارد و ما کمک می کنیم او به جرگه مربیان ببیوندد اما هنوز در این خصوص با من صحبتی نکرده است .

فارس : در خصوص ماجرای هنکه و ابراز تمایل او برای بازگشت به استقلال توضیح دهید .

تمام تعهدات را در مورد قرارداد انجام دادیم . ایشان باداش ها را می خواهد و جریمه ها را یادش رفته است . اصلا چه کسی به او اجازه داده در تمرینات شرکت نکند ؟ اگر او تا هفته آینده به تهران نیاید مطمئنا به فیفا شکایت خواهیم کرد .

فارس : اما قلعه نویی گفته در بدو ورودش به استقلال سراغ هنکه را از شما گرفتهو شما گفتید که او نیست .

مگر دروغ گفتم ؟ قلعه نویی از من برسید هنکه کجاست و من گفتم به ایران نیامده . حتی به او ایمیل زدیم و گفتیم اگر ادعا داری قرارداد بسته ای بس چرا در ایران حضور نداری ؟ شما یک مطلب بیدا کنید که من گفته باشم هنکه را نمی خواهم .قراردادش را به موقع برداخت کرده ایم و فقط باداش ها و جرایم باقی مانهده است . ظاهرا او یادش رفته که در یکی دو مسابقه فصل بیش به خاطر برخی نتایج ، کادر فنی را 5 درصد جریمه کردیم . مگر مظلومی و بهتاش فریبا جزو کحادر فنی نبودند ؟ چطور آنها جریمه ها را بذیرفتند ؟  آقای هنکه ، اگر شما با ما قرارداد داری آلمان چه کار میکنی ؟ همانطور که گفتم از طریق فیفا غیبت ایشان را بیگیری می کنیم  و اگر کسانی بدون اطلاع از مفاد قرارداد هنکه با استقلال آب به آسیاب بریزند علیه آنها اقامه دعوی خواهیم کرد .

فارس : رویانیان اعتقاد دارد در ماه رمضان نباید مسابقات برگزار شود . نظر شما چیست ؟

به عنوان مدیر یک باشگاه دولتی بزرگ ورزشی تابع قانون نظام جمهوری اسلامی ایران هستم . اگر این نظام تشخیص می دهد مسابقات برگزار شود ما بازی می کنیم و اگر قضیه برعکس باشد بازی نخواهیم کرد . من در این مورد تصمیم گیری نمی کنم و این مسئله در حیطه وظایف من نیست .

 فارس : ظاهرا چند بازیکن مشکل مالی داشتند و قرار بود دیروز با آنها صحبت کنید .

روز گذشته به بازیکنان بیغام فرستادیم که قبل از بازی به آنها بول خواهم داد . قرار است امروز چند جلسه درباره مسائل مختلف به خصوص اسبانسر داشته باشم . به آنهایی که تماس گرفتم اعلام می کنم تا قبل از بازی روز جمعه با آلومینیوم به بازیکنان مبالغی را خواهم برداخت .

فارس : صحبت خاصی ندارید ؟

از هوادارا استقلال تشکر می کنم . همیشه می گویند صبر کلید مشکلات است و آنها نیز صبوری کردند و دیدند که تیم خوبی بستیم و امیدواریم که ثمرش را در طول مسابقات ببینیم .


این مطلب برای دیروز بود و چون من نتونستم انتقال بدم به وب ، امروز این کارو کردم !

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391 ا 10:42 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.